سلام


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



شناسنامه زندگی نام:رنج نام پدر:مشقت شهرت:اواره شغل:ولگردی محل صدور:دنیای فراموش شدگان شماره شناسنامه:نامعلوم نام مادر:سلطان غم دین:اسلام محل کار:شرکت نا امیدی محل سکونت:شهر مکافات محکومیت:زندگی کردن جرم:به دنیا امدن هدف:دنیای اخرت تاریخ تولد:هزاروسیصدوهیچ گروه خونی:نفت سیاه ادرس:خیابان بدبختی چهارراه تنهایی کوچه دربدری بلوک بی نهایت

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مخاطب خاص و آدرس whereareyou.loxblog.com/ لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار مطالب

:: کل مطالب : 201
:: کل نظرات : 33

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 162
:: باردید دیروز : 230
:: بازدید هفته : 420
:: بازدید ماه : 392
:: بازدید سال : 3139
:: بازدید کلی : 83839

RSS

Powered By
loxblog.Com

سلام
چهار شنبه 16 مرداد 1392 ساعت 6:8 | بازدید : 1775 | نوشته ‌شده به دست بی نام | ( نظرات )

دیگه اون حرارت قبلو ندارم نمیدونم چرا شاید برا اتفاقات اخیره شاید ماله اینه که دور شد ازم نمیدون دلیلشو ولی میدونم که من عین قبل نیستم من دیگه حرارتیو که فبلا داشتم ندارم خسته شدم هی بخوره تو ضوغم هیچی نگم میخواستم یه تولد بگیرم با این که تولدم شهریوره ولی میخواستم یه تولد 20 مرداد بگیرم تو ریدکال بعدم یه تولد بگیرم تو خونمون ولی منصرف شدم دلم نمیخواد حسابی ضایع بشم من که کسیو ندارم بیاد شاید فقط یه تولد سه تایی با سایه و مریسا بگیرم ولی تولد تو خونمونم نمیگیرم دلم پر میزنه برا یه تولد  یه تولدی که بعد از چند سال میخواستم بگیرم برا یه تولدی که دوستام توش باشنو هیچ وقت نگرفته بودم اخه من هیچ وقت تو تولدم دوستام نبودن همش یه مشت ادمه حال بهم زنه پیر پاتال میریختن خونمونو پر میکردن و میشد تولد مید ماشالا از 8 -9 سال پیشم که کلا تولد درست حسابی حتی با همون پیر پاتالا هم نداشتم

دیگه خیلی خسته شدم





:: موضوعات مرتبط: عاشقانه ها , ,
:: برچسب‌ها: جملات عاشقانه , عشق , تصویر عاشقانه , عاشقانه , تصویر زیبا , دلتنگی , جملات زیبا , متن , متن زیبا , جملات زیبا , عاشقانه , زیبا دلنشین , کوتاه ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: