برو


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



شناسنامه زندگی نام:رنج نام پدر:مشقت شهرت:اواره شغل:ولگردی محل صدور:دنیای فراموش شدگان شماره شناسنامه:نامعلوم نام مادر:سلطان غم دین:اسلام محل کار:شرکت نا امیدی محل سکونت:شهر مکافات محکومیت:زندگی کردن جرم:به دنیا امدن هدف:دنیای اخرت تاریخ تولد:هزاروسیصدوهیچ گروه خونی:نفت سیاه ادرس:خیابان بدبختی چهارراه تنهایی کوچه دربدری بلوک بی نهایت

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مخاطب خاص و آدرس whereareyou.loxblog.com/ لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار مطالب

:: کل مطالب : 201
:: کل نظرات : 33

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 193
:: باردید دیروز : 230
:: بازدید هفته : 451
:: بازدید ماه : 423
:: بازدید سال : 3170
:: بازدید کلی : 83870

RSS

Powered By
loxblog.Com

برو
پنج شنبه 7 آذر 1387 ساعت 21:30 | بازدید : 2253 | نوشته ‌شده به دست بی نام | ( نظرات )

میخوام یکم حرف بزنم خوب به نظرم بهتره با یه اهنگ شروع کنم شاید یکم از حرفامو توش خلاصه کرده باشه این پستم عین بقیه پستا مخاطب خاص داره فرقش با بقیشون اینه که یکم تلخه برا من برا مخاطبم شاید برا کسای دیگه اول میریم سراغ اهنگ

دانلود اهنگ برو شهرام شکوهی

تنها منم!

 همه درد تنم!

 یادگاری تو!

 چشم خیس و ترم
واسه اینکه دار و ندار منی
که انقدر تورو دوست دارم
بـرو
نزار گریه هام و ببینی عزیز
یه کاری نکن کم بیارم
بـرو…
زمین و زمان بسته عشق توست
می خوام از زمین و زمان کنده شم
تو حتی نگاهم نکردی چرا؟!
یه کاری نکردی که شرمنده شم
یه چیزی تو چشمای خیس تو بود
که خیلی نمی شد تماشاش کرد
تورو می کشیدم که یادم نری
من شاعر رو عشق نقاش کرد
تنها منم! همه درد تنم یادگاری تو چشم خیس و ترم
خداحافظی می کنی با کسی
که از تو یه دنیا محبت گرفت
خداحافظی درد سنگینیه
الهی بمیرم که گریت گرفت
تنها منم
همه درد تنم
یادگاری تو
چشم خیس و ترم
تنها منم! همه درد تنم یادگاری تو چشم خیس و ترم

فک کنم خیلی چیزا معلوم شده باشه ولی بازم میگم شاید احتیاج به تاکید باشه میدونی که دوستت دارم اما برو خودت میدونی دوریت برام خیلی سخته اما دیگه باهام حرف نزن پیام نده زنگ نمیزنم و تموم چیزایی که مارا مرتبط میکنه رو قطعش کن منم قطعش میکنم چون دیگه من ماله خودم نیستم شخصیتم عوض شده هدفم عوض شده اگر هدفم کمک به بقیه بود حالا متمرکز شدم روی نابودیه یه نفر نمیخوام تو هم اسیب ببینی پس برو :* =(

 

 





:: موضوعات مرتبط: اهنگ , عاشقانه ها , ,
:: برچسب‌ها: دلنوشته , دانلود اهنگ , دانلود اهنگ برو , شهرام شکوهی , تکست اهنگ برو شهرام شکوهی , متن اهنگ شهرام شکوهی بر ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: