یه منبع ارامش


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



شناسنامه زندگی نام:رنج نام پدر:مشقت شهرت:اواره شغل:ولگردی محل صدور:دنیای فراموش شدگان شماره شناسنامه:نامعلوم نام مادر:سلطان غم دین:اسلام محل کار:شرکت نا امیدی محل سکونت:شهر مکافات محکومیت:زندگی کردن جرم:به دنیا امدن هدف:دنیای اخرت تاریخ تولد:هزاروسیصدوهیچ گروه خونی:نفت سیاه ادرس:خیابان بدبختی چهارراه تنهایی کوچه دربدری بلوک بی نهایت

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مخاطب خاص و آدرس whereareyou.loxblog.com/ لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار مطالب

:: کل مطالب : 201
:: کل نظرات : 33

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :

RSS

Powered By
loxblog.Com

یه منبع ارامش
یک شنبه 2 تير 1392 ساعت 2:45 | بازدید : 902 | نوشته ‌شده به دست بی نام | ( نظرات )

غصه مــــرا خورد...

وقتی دیدم

دست به سینه ایستادی...!

تمام راه را

برای آغوشــــــت دویـــــــــده بودم ..

عـــــاشق” را کـــه بــرعکــــس کنـــی

می شــــود “قـــشاع”
دهخــــدا را می شــناسی؟
لــــغت نــامه اش را کــــه بــاز کـــردم نـــوشته بود:
قــــشاع: دردی که آدم را از درمـــــان مایــــوس میکند

من همیشــــــه میخندم.

تا کسی نفهمــــــــه چقدر عاشقم.

تا کسی نفهمـــــــه دلم واسه شنیدن صدای کسی تنگ شده.

که یه روزی عاشقــم کردو حالا مدتها منو از شنیدن صداش محرووم کرده.

میخندم.تا کسی نگه چقدر تو ساده ای.خاک برسرت که هنوز منتظری..

باصدای بلند میخنــــــدم.

به ســــــادگی خودم.

به یاد همه شبهـــــــایی که گریه هاتو من ارووم میکردم.

با صدای بلند به حال غریب خــــــودم میخندم.

چون نمیخوام کسی به گریـــــــه هام بخنده.

همه گفتن :
عشقت داره بهت خیانت می کنه !
گفتم : می دونم !
گفتن : این یعنی دوستت ندارها
گفتم : می دونم !
گفتن : احمق یه روز میذاره میره تنها میشی !
گفتم : می دونم !
گفتند : پس چرا ولش نمی کنی . . . ؟!

گفتم :این تنها چیزیه که نمی دونم

دلتنگ که باشی
آدم دیگری میشوی
خشن تر، عصبی تر، کلافه تر و تلخ تر
و جالب تر اینکه با اطراف هم کاری نداری
همه اش را نگه می داری
و دقیقا سر همان کسی خالی میکنی که دلتنگش هستی....

دلتنگی بــَـرآے تـــــــو… نــِمـیـدآنـم چـِـطـور مـیگـُذَرد…!
امــآ بــــرآے مــن…



اِنـْگــآر…

خَـنـجـَر بـَـر گـَلـویـَم گــُذاشـتـہ انـد…

امــآ نـِمـیـبُـرنـد…

 

 

جای خالی ات مثل کفش سیندرلا اندازه ی هیچ


یک از مردم این شهر نشد ... "حتی به زور" ...

 

 

 

 





:: موضوعات مرتبط: عاشقانه ها , ,
:: برچسب‌ها: جملات عاشقانه , عشق , تصویر عاشقانه , عاشقانه , تصویر زیبا , دلتنگی , جملات زیبا ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: